آرشیو شهریور ماه 1401

تجهیزات دندانپزشکی

سمان پلی کربکسيلات کوچک مستردنت Polycarboxylate Cement
تورچ فلزی آومایZB-8102
تیغ بیستوری موریس
سایلن پالپ دنت
ژل اسید اچ جامبو ADS
پین داخل کانال Henry Schein(تیتانیوم)
سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

روکش یونیت الیافی

روکش یونیت الیافی چیست ؟

روکش یونیت الیافی تهیه شده از مواد مرغوب و به دلیل جنس الیافی که دارد موجب می شود تا بیمار هنگام برخورد با آن تعریق نکرده و بر خلاف روکش های نایلونی که سرنمیخورد و پوشش دهی کامل تری دارد که....برای خواندن ادامه مطلب و خرید کلیک کنید.

فرز سرامیکی تریمر لثه CTT

فرز سرامیکی تریمر لثه چیست؟

فرز سرامیکی تریمر لثه مناسب برای مشخص کردن خط خاتمه تراش قبل از قالبگیری و هنگام چسبندن روکش های دندان است که به فرم دادن و کانتورینگ لثه بدون خونریزی نیز کمک می کند که....برای خواندن ادامه مطلب و خرید کلیک کنید.

ست قالبگیری بتاسیل سافت Betasil Soft Muller

ست قالبگیری بتاسیل چیست؟

ست قالبگیری بتاسیل در گروه سیلیکون افزایشی قراردارد، معمولا فرایند قالبگیری در دو مرحله انجام میشود و جزء دقیق ترین مواد برای قالب گیری پروتز های ثابت است که....برای خواندن ادامه مطلب و خرید کلیک کنید.

خمیر کلسیم هیدروکساید کبالت Cobalt paste

خمیر کلسیم هیدروکساید کبالت چیست؟

خمیر کلسیم هیدروکساید کبالت با استفاده آسان و هندلینگ بسیار عالی مناسب برای پر کردن موقتی کانال ریشه دندان است که همچنین دارای خاصیت ضدباکتری بسیار قوی است و قابلیت استفاده به همراه گوتا پرکا و سیلرها را در درمان اندو دارد که....برای خواندن ادامه مطلب و خرید کلیک کنید.

ژل هموستات کبالت Cobalt

ژل هموستات کبالت چیست؟

ژل انعقاد خون تاثیر فوق العاده ای بر روی توقف خونریزی در لثه دارد زیرا در هنگامی که بر روی سطح لثه یا دندان قرار میگیرد با آزاد کردن مواد بندآورنده خون به افزایش دقت پزشک در هنگام کار کمک میکند که....برای خواندن ادامه مطلب و خرید کلیک کنید.

ژل پرسلن اچ کبالت Cobalt Porcelain Etch 9%

ژل اچ پرسلن  کبالت چیست؟

از ژل اسید اچ پرسلن برای اچ کردن سطح روکش های سرامیکی و پرسلنی استفاده میشود، همچنین برای آماده کردن سطح پرسلن به منظور باند قوی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. از دیگر کاربرد های این محصول ترمیم پرسلن های شکسته است که....برای خواندن ادامه مطلب و خرید کلیک کنید.

ژل پرسلن اچ کبالت Cobalt Porcelain Etch 6%

ژل اچ پرسلن کبالت چیست؟

از ژل اسید اچ پرسلن برای اچ کردن سطح روکش های سرامیکی و پرسلنی استفاده میشود، همچنین برای آماده کردن سطح پرسلن به منظور باند قوی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. از دیگر کاربرد های این محصول ترمیم پرسلن های شکسته است که....برای خواندن ادامه مطلب و خرید کلیک کنید.

دیسک پالیش FGM

دیسک پالیش اف جی ام چیست؟

دیسک پالیش اف جی ام دارای انعطاف پذیری بالایی است و باید آن را درون ماندریل محکم کرد و ماندریل را همراه با دیسک به درون هندپیس قرار داد،حال تجهیزات برای پرداخت و پالیش آماده می باشد که....برای خواندن ادامه مطلب و خرید کلیک کنید.

پره فایل روتاری Neo Dentia

پره فایل روتاری چیست؟

از پره فایل روتاری جهت مشخص کردن طول عمر فایل روتاری استفاده می شود. بعد از هر بار استفاده از فایل روتاری میتوان یک یا چند عدد از پره ها را به منظور تعداد دفعات استفاده، از آن جدا کرد که....برای خواندن ادامه مطلب و خرید کلیک کنید.

آینه یکبار مصرف دکتروست

آینه یکبار مصرف چیست؟

آینه یکبار مصرف یک وسیله برای افزایش دید پزشک و افزایش انعکاس نور به درون دهان مراجعه کننده می باشد، آینه های یکبار مصرف دکتروست دارای دسته ارگونومیک است و باعث استفاده آسان تر از آن شده است که....برای خواندن ادامه مطلب و خرید کلیک کنید.